Jag bara undrar När blev du och jag Vi?



Haha vilka flashback jag får utav den här videon alltså. Året var 2002 och jag var dödsolyckligtkär i denna kille. Jag hade spelat in programmet (MGP nordic junor) och tittade på det om och om igen, säkert flera gånger om dagen. En gång råkade jag spela över det med fame factory, det var en mörk dag. Igår så kom jag över videon igen, bara sådär ca 9 år senare. Kände mig som 12 år igen. Såg även att killen växt upp (!) och fortsätt i musikens tecken. Här är en låt han gjort tillsammans med en kompis. Diggar den riktigt mycket. Och visst är han fortfarande söt?! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅÅH! Jag har letat efter den här hur länge som helst, men kom inte ihåg vad han sjöng, och helt plötsligt gick jag och sjöng på den nu på morgonen!

Jag var också helt galet olyckligt kär, och fick mitt VHS-band överspelat med en hockeymatch av min bror. Gissa om han var i onåd efter det! :D

2011-04-29 @ 09:58:10
URL: http://sandraohsandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0