En dag i skolan

Hejhej, tisdag idag. Första vardagen efter påsk. Har haft det bra hemma hos mamma och pappa, saknar dem. Men det känns bara bra att vara tillbaka i Karlskrona. Kom hem vid halv två igår, gick direkt ut och la mig och sola på uteplatsen. Riktigt nice, älskar min uteplats. Plockade fram grillen och fixade utemöblerna för senare kom Johanna förbi på premiärgrillning. Vi grillade lammspett, champinjoner, zucchini och halloumi, gottgott.

Idag har jag varit i skolan hela dan. Utan min kompanjon Linda som fortfarande är på Gotland (fast just precis nu är hon påväg hem). Men satt med Emma och Johanna så jag var inte ensam. Blev lite fix och skrivning på c-uppsatsen. På lunchen var vi ute vid bryggan och åt, älskar detta väder! Ikväll har jag hunnit: baka bröd, gjort müsli, promeneratoch duschat. Tanken var att jag skulle laga lite matlådor också men det orkar jag inte nu, brödbaket tog ut på tiden, så det får bli något enkelt till matlåda imorn.

Föresten nu har jag haft ont i halsen i en vecka och en dag. Igår var det första dagen det inte gjorde ont när jag svalde. Men idag gör det ont igen. Usch jag blir less på detta. Har inte varit på friskis på TVÅ veckor.. Känner mig som en häst på grönbete som inte få galoppera. På torsdag har jag iaf bokat in mig på dans lation, och det tänker jag banimej gå på.

Hehe, detta gör vi i skolan förutom att plugga


Härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0