Dagens den 18 april

Det känns konstigt att inte vara i skolan idag. Att jag inte ställde klockan på ringning och gick upp när jag ville. Men vi har skrickat in vår c-uppsats till mittseminariet på onsdag så det finns inte så mycket att göra på den. Det som ska göras innan onsdag är att läsa lite på andras. Appropå onsdag som är snaaart så ska jag åka hem på kvällen. Längtar, behöver lite sällskap mitt i detta nu. När jag kommer tillbaka till Karlskrona efter det så är det bara fem veckor kvar innan jag flyttar hem för gott.

Vi kickar igång denna morgon med en dagens:

Humör: Nergången
Gjort: Ingenting hittills i princip
Planer: Städning av lägenhet, packa
Ser: På tv4:as nyhetsmorgon
Lyssnar på: Samesame
Läser: Fb uppateringar och bloggar
Dricker: Vatten
Äter: Ingenting hittills
Bästa: Hem på onsdag
Sämsta: Vaknade med halsont
Väder: Ser fint ut, ska ta en promenad till stn sen och hämta ut min biljett


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-19 @ 14:49:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0