Dag 7 av uppsats

Känner mig helt slut i mitt huvud just nu. Det har varit en lååång dag i skolan idag. Föreläsning 9-12, lunch, c-uppsatsskrivande, grupphandledning 14.40-ca 16, uppsatsskrivande till 18. Allt är verkligen en berg- och dalbana, ibland känns skrivandet helt hopplöst och ibland känns det bra. Idag på handledartiden fick vi reda på att det var en bok som vi har med i bakgrunden som vi inte får använda + en artikel vi har till resultatet som vi heller inte får ha med. Jobbigt - gör om. Efter handledartiden satt jag och sökte om alla artiklar för att tydliggöra vår artikelsökning som var för fattig. Efter det gick jag och Emma hem till Johanna som gjorde mat till oss, vilken ängel, det var urmys, mycket skoj och skratt. Kom hem strax innan halv åtta. Pust.


Dagens jag - nästa gång SKA jag stänga toadörren, har ni märkt att den är öppen på precis varje bild..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0