April april

Igår var det 1 april, ni vet den dan man får luras hur som helst. Jag brukar aldrig luras för jag har så dålig fantasi och brukar inte komma på något kul. Men igår så. Slängde iväg ett sms till min kära mor som löd såhär: "Jag har blivit vräkt..". Två sekunder efter smset skickats ringer en helt galen kvinna upp mig och storgråter helt hysteriskt. Jag försöker lite komiskt flika in för henne vilken dag det är och ett litet april, april. Men det hjälper inte, lur i lur har jag fortfarande en storgråtande mor. "SARAH SÅNT ÄR FÅR DU INTE SKÄMTA OM".. Det slutar iallafall med att jag också sitter och gråter och känner världens dåligaste samvete. Jag ska aldrig mer lura någon på 1 april. För första gången jag försöker så gick det bara åt hellskotta. Förlåt, ska aldrig göra om det, det var inte ens kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0