28 april

Hej mina vänner! Ännu en dag i skolan, idag har det gått sådär. Vi körde fast på resultatet, med våra kategorier/subkategorier. Det är så svårt att se texten på annat sätt än vad man hela tiden har gjort annars. Aja vi mejlade vår handledare för lite vägledning, så det ska väl lösa sig. Det är inte c-uppsatsen jag oroar mig för nu. Imorgon kommer tentaresultatet och jag kommer vara feting underkänd, är redan förberedd men det kommer såklart vara jobbigt att se det på pappret också. Imorgon ska jag även tillbaka till avd 45 på sjukhuset och göra mitt(min) bedside aka praktiska prov. Läskigt. Så imorgonen blir det antingen två negativa resultat, två positiva (inte troligt), ett positivt och ett negativt, eller ett negativt och ett positivt. Den som lever får se. Längtar bara till helgen!!!

Veckans:

make a gif


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag slår vad om att du får två godkända resultat!!! Jag slår vad om en kram!

2011-04-28 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0