21 april - i Södertälje

Är hemma i Södertälje nu, känns skönt att koppla av och få lite miljöombyte och inte tänka på skolan, inte så mycket iallafall. Har varit fantastiskt väder nästan hela dan. Var ute på en powerwalk imorse och sen var jag och Chris ute på en liten promenad med mormor. Vi grillade korv till lunch och sen åkte jag och Chris till stan. I stan köpte vi mjukglass på McDonalds och tanken var att sätta oss på maren och bara njuta av solen, men då började det duggregna och blåsa så vi åt snabbt upp våra glasser och gick sen till affärerna. Jag fick 170 kr att handla för på Åhlens av min snälla bror (då han hade presentort som han ej använt), så jag köpte "Himlen är oskyldigt blå" för 24 kr, velat se den filmen, men missade den på bio och den finns inte att ladda hem (!). Inne på H&M sen hittade vi en 100-lapp. Nu ikväll har jag varit på KU med Linnéa på mässa, träffat lite folk och så. Imorgon åker vi en sväng ut till stugan i Flen över dan bara.

Suck, jag hade tänkt att jag för en gång skull skulle titta på big brother på tvn, för jag trodde vi hade tv11, det trodde pappa med men det hade vi inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0