20 april

Idag har vi haft mittseminarium av c-uppsatsskrivandet. Det gick väl okej, visste att man skulle få kommentarer. Men det är så svårt att se på sitt arbete på ett annat sätt. När man har suttit och skrivit på det i tre veckor och så kommer det nån och petar. Mitt resultat är som mitt lilla barn som ingen får kritisera. Hehe, så känns det. Ne men det ska väl lösa sig, var mest att ändra kategorier och lägga till subkategorier för att förtydla innehållet.

Sitter nu bara och väntar på att gå till begåsa och hoppa på tågbussen så jag kommer hem nångång. Sista gången jag är hemma som "gäst", nästa gång åker jag från Karlskrona för gått och flyttar hem till föräldrarna på obestämd framtid. Om 6 veckor.


Kommentarer
Postat av: Louise

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 18:37:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0