11 april

Idag har jag inte kännt mig på topp, psykiskt. Hela jag är orolig, och det är massa olika saker som ligger och gnager i mig just nu. Inte bara skolan, men den är dock en stor del såklart (som alltid). Måste lära mig att leva mer i nuet, det har jag aldrig varit bra på. Men det är ju så svårt, att bara släppa alla jobbiga tankar som analyseras tusen gånger om i huvudet nästan dygnet runt.

Idag har ju varit en jättehärlig dag egentligen, vårväder och temperaturen på min data visade 19 grader sol. Våren är här på riktigt och det glädjer mig. Vad som också glädjer mig är att jag på onsdag ska bli väck min groteska utväxt. Jag har bokat tid hos en frisör, unnar mig det, vägrar att gå om kring såhär som jag gör nu i håret längre.


Såhär såg jag ut idag(!), baahh lovade ju att jag skulle stänga dörren nästa gång...NÄSTA GÅNG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0