The closet



Hur många jeans/skor/toppar har du?
11 stycken jeans, ca 50 skor, resten orkar jag faktiskt inte räkna...
Hur många väskor har du?
Fem stycken som jag växlar med till vardags. Totalt vet jag inte
...och hur många av dem är märkesväskor?
Jag är ingen väsktjej så jag har bara en från Friis & Company
Hur mycket pengar lägger du på modefronten i månaden?
Jag har faktiskt inte så stor koll, men mer än vad jag tror. 1500 och uppåt
Vilken är din favorit accesoar?
Örhängen, använder det jämt. Känns naket utan
Beskriv din stil med tre ord?
Obekvämt (haha), uppklätt & svart
Hur många solglasögon äger du?
Fem stycken
Vilken stilikon klär du dig efter om du har någon?
Någon direkt stilikon har jag inte utan inspireras mycket av bloggar jag läser och av folk på stan
Vilket är ditt favoritplagg just nu?
Ett par svarta "jeans" som jag köpte på H&M här om veckan. De sitter som en smäck men jag har dock inte använt dem ännu
Vad är nästa köp?
Reebok easytone
Shoppar du second hand ibland?
Nej händer knappt aldrig
Vilken är din favoritaffär?
Helt klart H&M, majoriteten av mina kläder kommer därifrån
Är din garderob fullsmockad?
Ehh, ja..?
Vad för accessoarer köper du helst?
Nu: ringar!
Vilket är det bästa plagg du köpt?Fördelar/nackdelar?
Tror det är ett par platta overknee-stövlar som är köpte från ellos. De är använda mååånga gånger och är assnygga och lättmatchade. Nackdelen är att de börjar se för välanvända ut
Vilket är det sämsta plagg du köpt? Fördelar/nackdelar?
Något jag budat och vunnit på tradera men aldrig använt
Vilket är det dyraste plagg du köpt? Är du nöjd med det?
Vet inte, men förmodligen någon vinterjacka eller jeans
Hur ser du ut en vanlig dag?
Ingen dag är den andra lik. Men jag är grymt sugen på jeans nu
Hur skulle du max betala för ett plagg?
Beror helt på vad det är för plagg och hur pass mycket jag vill ha det. Men jag är faktiskt ganska snål
Har du någon/några speciella personer som modeinfluenser?
Victoria Törnegren klär sig snyggt tycker jag. Hon får lixom helt vanliga plagg att se så otroligt snygga ut
Din stora last?
Förut köpte jag alldeles för mycket leggins som såg lika dana ut, nu skor


Kommentarer
Postat av: Mayra

i like your blog :)

2010-09-11 @ 10:59:30
URL: http://bebitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0