Ny cykel


Fick en tidig födelsedagspresent igår av pappa (& mamma). En cykel! Något jag faktiskt verkligen behöver eftersom min gamla ÄR gammal och i princip omöjlig att cykla på nu för tiden. Denna cykel är perfekt. Nu ska jag cykla överallt, vart jag än ska...typ.. Cyklade från amiralen för första gången igår, har varit osäker på hur man tar sig dit på bästa sätt, men igår hade jag inget val att få hem cykeln på något annat sätt så killen i cykelaffären fick ge tydlig vägbeskrivning. Det visade sig vara en jättelätt väg och jag kommer garanterat ta cykeln ut dit flera gånger!
Cykeln är vinröd men det syns inte så bra på bilden som är tagen med mobilkameran. Ett extra plus är att den har cykelkorg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh cykla till Amiralen låter trevligt! Jag vill med med cykla dit!

2010-09-05 @ 15:16:40
URL: http://emmajson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0