Dagen

Kom nyss hem efter att ha varit hos mormor nån timme och hälsat på henne. Hon vart glad över att se mig, vilket jag kan förstå, vem blir inte det? ;) Det var kul att se henne också! Men så kom hemtjänsten och skulle städa hos henne och då vart hon lite sur så jag gick hem så kunde de städa i fred. 

Funderar på att laga middag ikväll lagom tills alla kommer hem, dvs mamma, pappa och fisen. Sugen på att göra denna rätt. Gott! Är sugen på att baka också, fast inte äta. Men kan inte komma på vad jag vill baka.. Jag blir på sånt humör när regnet öser ner utanför (eller det gjorde det nyss iallafall).



Kanelbullar kanske? Ni glömmer väl inte att det är kanelbullens dag den 4:e oktober?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0