8 september

Hallojs! Denna onsdag har bara sprungit iväg känns det som. Men det blir lätt så när man har skola på eftermiddan och inte gör någon nytta på förmiddagen. Var på föreläsning av Jehovas Vittnen idag. Var mycket intressant, men de pratade BARA om blodtransfusioner. Hade hoppats på lite annat också, men de får ju inte predika om sin religion på det här sättet. Men föreläsningen var som sagt bra och man började tänka lite annorlunda kring både jehovas och blodtransfusioner.

Ikväll är jag bjuden på födelsedagsmiddag hos Johanna, som fyller år idag, GRATTIS babe! Det ska bli så mysigt och hon ska laga trerätters. Efter det blir det nog en liten sväng till kåren.


Fin bild på mina flickor, jag, Johanna & Emma!

Kommentarer
Postat av: carl-fredrik bergquist

Hej



jag vill gärna gå på Jehovas vittnens föreläsningar i Kna. Vet du var man kan hitta info om när det är och vad de skall handla om. Är upptagen på helger så det bör vara på vardagarna.



med vänlig hälsning



carl-fredrik

2010-09-23 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0