19 september



Morsning korsning! Är rätt pigg idag ändå efter bara fem timmars sömn. Har precis varit och röstat och jag ska vara fullkomligt ärlig här i bloggen och säga att jag röstade blått. Det var kul att rösta i ett stort val för första gången, man känner sig vuxen och viktig.

Gårdagens kårkväll blev lyckad. Mycket folk, mycket sålt. Lite strul med kassaapparaten som förmodligen gjorde så att kassarapporten diffade rätt rejält. Mycket stolt över mina jobbare och speciellt en som frivilligt torkade spya inne på killarnas toalett. Hade seriöst aldrig klarat det själv.

Idag blir det förhoppningsvis lite plugg, fortsätta på diskussionen på hemtentan, inte det roligaste. Sen räkna kassan en gång till med Nils för att se om vi kan lösa det. Och ikväll blir det mysig söndagsmiddag med min kära Johanna. Har precis varit och köpte fläskfile och potatis som vi kan göra potatisklyftor av, mums! Just det, måste packa också.

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: carl-fredrik bergquist

Hej



jag vill gärna gå på Jehovas vittnens föreläsningar i Kna. Vet du var man kan hitta info om när det är och vad de skall handla om. Är upptagen på helger så det bör vara på vardagarna. Den här är en kommentar till ett inlägg jag hittade bland historiska inlägg. Hoppas du vill svara ändå.



med vänlig hälsning



carl-fredrik

2010-09-27 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0