17 september

Redan fredag! Nu har jag ingen skola förens den 27:e då vi börjar nästa kurs. Dock har jag en hemtenta att skriva tills nästa vecka, men den är till hälften klar, bara diskussions delen kvar. På måndag åker jag till Södertälje i (nästan) en hel vecka. Skönt att kunna vara hemma lite längre än bara en helg. Har inga direkta planer för kommande vecka, det jobbiga är ju att alla runt omkring än har vardag och jobbar. Får väl passa på att spendera lite tid i stallet och avlasta syster från hästen någon/några dagar. Är lite sugen på att komma upp på hästryggen igen. Aporpå häst, igår fick jag ett sms att Matadors nya ägare att de är påväg till Runsten i S-tälje för att tävla hela helgen och undrade om vi inte kunnde komma förbi och titta och hälsa på honom... Så himla typiskt att jag inte kommer hem förens på måndag då och att det inte vara nästa helg istället. Hade varit riktigt kul att se honom igen och dessutom få se han tävla. Är så stolt över honom som har blivit en så duktig fälttävlandshäst och nu också har tävlat SM. Vi sålde honom helt klart till rätt tjej och hennes mamma.

Nog om hästprat. Om en timme blir det lunchstep med Sanna och Philicia, femte passet denna vecka, sen blir det vila i helgen.


Jag och finaste Mattis på en hoppträning sommaren 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0