To do at home

På torsdag åker jag som sagt hem till Södertälje och stannar där över helgen och åker tillbaks på söndag eftermiddag. Har lite saker som ska göras och hinnas med, men framför allt åker jag ju hem för att min farfar fyller 80-år och ska firas på lördag!

To do list:

- Åka till Sthlm och besöka butiker som inte finns i Kna eller Tälje som tex: H&M Trend, Topshop Weekday, d-brand och Zara.

- Till Buttericks för att leta Kinky Night outfit

- Till Pub och köpa hårprodukter

- Chokladfestivalen

- Middag och bio på Heron med Sussie

- 80-årsfirande för farfar på Torpa Pensionat på lördag

- Följa med som hjälp på tävling i Farsta med syster+häst

De översta fem punkterna tänkte jag hinna me på fredan. Det blir fullt upp som vanligt när jag är hemma. Men kul ska det bli.



Kommentarer
Postat av: MATILDA

ja svart är aldrig fel ! :D

2010-10-12 @ 22:09:28
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0