Se framåt

Dagar som man känner sig lite nere är det bra att tänka framåt, på något positivt som kommar ske. Jag tycker det är viktigt att planera in roliga saker så man hela tiden har något att se fram emot. Det hjälper en otroligt mycket när allt bara känns tråkigt eller jobbigt, när man sitter och knatar på sin hemtenta och inte kommer någon vart. Självklart ska man leva i nuet också, det får man inte glömma bort, men det kan vara till stor hjälp. Nu har jag några saker inplanerat som jag ser fram emot. Nästa vecka är det Kinky Night på kåren och förväntningarna är rätt höga. Om två veckor kommer mamma och hälsar på över helgen, vi ska åka till Köpenhamn hade vi tänkt över lördan och bara strosa omkring hon och jag. Den 20 november ska jag på Ladies night med några härliga tjejer från klassen vilket också ska bli kul. Nu känns det inte lika jobbigt längre att sätta sig med hemtentan när man vet vad man ska få göra för kul när den är inlämnad!


Kommentarer
Postat av: Helena

aaw

2010-10-22 @ 23:45:32
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0