Pluggmotivation

Min pluggmotivation är på nivå noll och har varit det hela den här terminen. Det känns som att det vi gör inte ger mig någonting och vi har massa skituppgifter som att granska sajter på internet och redovisa om buddismen (känns som att det är högstadiet man går på). Studieuppgifterna är så tråkiga så dt tar emot att sätta sig ner och göra dem. På torsdag ska jag sitta kvar i skolan efter basgruppen och plugga. I biblioteket är det lite lättare att verkligen göra det man ska, det är svårt när man sitter hemma.


En positiv sak med skolan är att jag ser fram emot vår hälsoinformationsdag som vi ska ha om två veckor. Det ska bli kul. Idag var vi på infektionsmottagningen och hämtade material och fick information om klamydiatest på internet som vi ska informera om här på BTH då. Det är sånt jag tycker är kul och skulle vilja jobba med i framtiden. Ungdomar, sexualitet, preventivmedel och även graviditeter, förlossning, mödra- och barnavård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0