Mitt livs bästa form

I somras mådde jag bra, både fysiskt och psykiskt. Jag var (och är) fortfarande i mitt livs bästa form. Jag har verkligen skött min hälsa under det senaste året och jag har märk STOR skillnad. För ett år sedan började jag träna på riktigt på friskis & svettis. Har tränat regelbundet där sedan dess, med uppehåll december förra året och under sommaren. Jag har alltid (som alla andra tjejer) haft massa komplex för min kropp. Jag har inga bröst och jag har massa rumpa och breda höfter. Det har gjort att jag känt mig helt fel och oproportionerlig vilket jag tyckte var jättefult. Ett fult päron. Varför jag varit så taggad med träningen är för att jag verkligen ser resultat av det, man både mår och känner sig mycket starkare av det. Kroppen blir tajtare och man får mer vassare former. Nu för första gången i mitt liv älskar jag min kropp, hallå kan jag göra något annat? Kroppen är en fantastsk maskin, det är mitt skal och den bär mig och den måste jag vara rädd om.


Friskis made this body

Kommentarer
Postat av: tess

åh vad kul att du tyckte det! :D

2010-10-26 @ 22:32:18
URL: http://theresewadensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0