#hbjfe7gfe6&==

Jag har hittills alltid varit välsignad med no-probelm med tvättstuger och tvättider mm - tills nu. Hallå vad finns det för puckade människor som lägger in tvätt i en maskin 10 minuter innan deras tvättid är slut och nästa börjar?? Visa lite RESPEKT för allas skull. Hinner man inte köra en maskin till så gör det inte, låt inte det gå över på någon annans tid. Det är sånt här man kan bli så himla irriterad på. Att det dessutom var båda makinerna och ett torkrum fullt med tvätt TIO MINUTER efter att min tvättid börjat är inte okej. IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!


Uppdate: Hon ville ha tvättstugan en timme till, då blev jag arg och sa att alla hennes kläder skulle vara borta om fem minuter då hon har gått över 20 minuter på min tid. Och jag är inte den som är den men nu har jag faktiskt bokat en tid och då vill jag ha den så jag hinner tvätta alla min tvätt och då vill jag inte behöva anpassa mig efter någon annan som vill tvätta en timme till.

Okej nu har jag fått skriva av mig, skönt. Men jag blir så extas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0