Halva termin 5

Nu har halva terminen gått. En halva to go. Av termin 5, tiden har verkligen sprungit iväg. Nästa terminen är den sista, och även den tuffaste. Jag oroar mig redan för både praktiken och examensarbetet. Klarar jag av det här? Jag kan ingenting. Så känns det och just nu ser jag inte fram emot termin 6, för jag är rädd. Rädd att det inte ska bli som alla andra säger att alla bitar kommer falla på plats. Jag saknar massor i min utbildning som jag inte tycker jag har fått. Visst vi läser enligt PBL, men ändå. Jag kan inte läsa till min den kunskapen jag behöver alldeles själv. Jag hoppas verkligen att jag få min examen och känna mig redo, mogen och ha modet att gå ut och möta det arbetsliv som väntar då. För just nu känns det så himla långt borta, just nu tror jag inte ens att jag når dit. Kanske är det bara svårt att vänja sig med tanken..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner exakt samma sak...

2010-10-28 @ 20:34:17
URL: http://emmajson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0