Gårdagen

Idag är det FN-dagen, det är därför alla bussar flaggar. Fick tänka lite där ett tag, men sen kom jag på det utan att slå upp på nätet. Gårdagen då. Den var naajjss, flickorna E&J kom över vid sexsnåret och så bakade (säger man bakade eller lagade?) tacopaj. Det blev ett lyckat resultat, möjligen lite mycket köttfärs i jämförelse med pajdeg och ost. Till efterrätt blev det frukt och bär med smält vit choklad och vaniljsås. Sen flippade vi ut lite och skulle ta massa knasiga hoppbilder jag och Emma, Johanna fick vara fotograf. Härlig kväll helt enkel med mina fina vänner!

Idag tvättar jag som sagt och nu har jag lugnat ner mig också med tanke på förgående inlägg. Men nu är allt bra och nu tvättar jag för fullt, tur att jag inte hade ÖVERmycket tvätt denna gången när jag förlorade värdefulla minuter av min tid. Slutet gott allting gott. Smällde precis i mig lite rester från tacopajen med och det satt bra i magen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0