Fulfulfulful

Hittade den här bilden när jag skummade igenom lite gamla bilder. Varför jag fastnade för just denna är att jag är så fruktansvärt ful i håret. Ful färg, det var då när jag exprementerade lite med mitt hår, jag ville vara brunhårig men färgen rinner av mitt hår efter en dusch och blir sådär fult, snäppet på rödtonad nästan. Så usch usch usch, ska aldrig bli brunhårig igen, isåfall JÄTTEmörkt. Men blond is the shit, det jag passar bäst i helt klart. Och lugg ska jag heller aldrig klippa igen, fy vad jobbig och jag tycker inte det passar mig. Om jag blir sugen så får jag skaffa en såndär löslugg som Johanna har :P. Bilden är från april - 09 om någon undrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0