En dag på Amiralen

Idag cyklade jag och Emma ut till Amiralen. Första gången jag cyklar dit (har cyklat därifrån och hem en gång tidigare). Man har aldrig tänkt på hur lätt det är att ta cykeln dit. Går nästan snabbare än att ta bussen, ja nästan iallafall. Vi cyklade först till Max där det blev lunch, det var gott. Har suckat efter Max hela sommaren eftersom mitt jobb ligger precis brevid Max hemma i Södertälje, men konstigt nog lucnhade jag aldrig där.. Efter den goda måltiden mötte vi upp Johanna som hade tagit bussen eftersom den damen inte äger en cykel. Så gick vi till leksakshuset där Emma skulle köpa rekvisita till lördag. Och det var en riktigt rolig affär, inte alls bara leksaker utan lite som typ rusta(?), det fanns massa annat smått och gott med. Kom därifrån med lite roliga saker. Sen besökte vi även systemet, kappahl, lindex och till sist maxi där jag köpte marabou vinter-vit (besvikelse)och ett jättegott te bland annat. Sen tog jag och Emma våra cyklar och cyklade hemåt i motvind, gick lite tyngre än påvägen dit. En trevlig dag vart det med fina vänner.

Kolla in Darins nya video för lovekiller förresten, den är cool, man blir nästan scared, men jag gillar den, speciellt början. Go Darin!




Årets julkalender heter Hotell Gyllene Knorren och är skriven av Måns Gahrton och Johan Unenge som skrev Eva & Adam. Bådar gott och ska bli spännande att se.


Nu ska jag kollar på Bonde Söker Fru, veckans höljpunkt!

 


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Godmorgon!

sv: gud vad typiskt, jag som verkligen hade längtat efter den chokladen..

Ha en trevlig torsdag!

2010-10-28 @ 09:35:05
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Pyret

Hej!



Här är jag, den riktiga Pyret, med min helt nya hemsida.

Jag medverkar i långfilmen "Hotell Gyllene Knorren"

men tyvärr inte i julkalendern. Filmen kommer i februari 2011 och

är i samma koncept som julkalendern.

Kika in till mig vetja!



/Pyret

2010-10-28 @ 18:22:57
URL: http://minigrisen-pyret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0