7 oktober

Nu är det helg igen, brukar bli det på torsdagar eftersom vi aldrig har skola på fredagar. Men bara för att det är helg betyder det inte att jag är ledig, har den nedrans studieuppgiften kvar som ska in på söndag. Skrivit halva, en halva till to go, men det ska jag väl fixa. Ska träna core/bosu ikväll med Sanna. Tänkte ta en powerwalk innan för att få lite kondis också.

Ne ska skriva lite nu och belöna mig med bonde söker fru sen.. Missade ju det igår. Spänning! Nästa år är det min tur att söka. Visste ni att jag alltid har drömt om att bli bondmora. Nästan varje sommar under min uppväxt bodde vi på olika bondgårdar runt om i Sverige. Jag har mjölkat kor, vallat får, ridit barbacka, åkt hölass, matat grisar, klappat kaniner, velat ha en kalv som husdjur och mockat tonvis med skit i mina dar. Lantliv kontra storstadsliv är den underbaraste kontrasten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0