3 oktober 1989 - Min födelsedag

Hej gott folk!
Gårdagen vart kanon. Vid sju-tiden kom syrrorna hit och åt smörgåstårta och så spelade vi spel hela kvällen lång. Vid elva åkte jag och Philicia in till stan och hamnade på oktoberfesten på Fox, där dansade vi med alla 40plussare och hade jättekul. Sen gick vi till nivå, tillbaka till fox och sen tillbaka till nivå igen. Supernice kväll helt enkelt och jag och PH hade askul, speciellt på fox. Idag mår jag bra, härligt! Vatten gör underverk. Sitter och pluggar lite inför morgondagens basgrupp och ska strax ta en uppfriskande promenad tänkte jag. Måste ut! Perfekt höstväder dessutom. Ikväll blir det söndagsmiddag hos Johanna ♥ Ha en härlig söndag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0