28 oktober

Den bästa bilden jag fick till i morse innan jag fick springa till skolan. Hade basgrupp och sen skrev jag klart hemtentan och skickade in den..Ångest..Alltid samma känsla. Så nu är vi lediga hela helgen (tänkte iof öppna min akutmedicinbok som jag fick hem idag), på måndag börjar en ny kurs och nytt plugg. Men den här helgen ska bli bra har jag bestämt! Vi börjar nu.

Sitter och tittar på Rosa Bandet-galan nu på tv3, och usch jag är riktigt känslig för sånt. För bara nått år sedan klarade jag inte ens av att titta på den. Jag tyckte det var så hemskt, och det är det fortfarande men hanterbart iallafall. Tänkt att livet kan vara så orättvist. Så många kvinnor drabbas av bröstcancer varje dag och alla känner/eller vet väl någon som är drabbad. Nästa termin skriver jag och Linda vår c-uppsatts om hur kvinnor upplever att få diagnosen bröstcancer. Självklart har jag även i år köpt ett rosa band som nu pryder min jacka.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Fin outfit! :)

2010-11-01 @ 09:15:44
URL: http://bibbenz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0