22 oktober

Vaknade inte upp till en härligt fredagsfeeling idag som jag faktiskt brukar göra på fredagar. Speciellt förra fredan, vilken känsla. Jag är ensam, med hemlängtan. Det regnar och blåser utanför, jag måste ta mig till friskis i detta väder (tur att jag har mina rosa snygga stövlar). Jag lagar mat nu, klockan är halv elva, men det är skönt att ha maten färdig när man kommer hem från träningen.

Imorgon kommer Johanna och Emma hit på middag. Det ser jag fram emot. Jag ska göra tacopaj, min pajdebut. Så ha inga svinhöga förväntningar, men tacopaj kan väl inte smaka annat än gott?? Min pappa gör fantastisk god iallafall, så jag borde kanske ha ärvt en ådra därifrån. Men det är inte förns imorgon, idag vet jag inte vad som händer, boring. Fast i dettaa väder har man inte lust att göra någonting alls mer än att ligga i sängen och lösa kors och tvärs.

Okej vilket deppinlägg. Får nog väga upp det med lite HAHAHAHAHA och en härligt bild:


Jag saknar sommaren, värmen, friheten, Stockholm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0