18 oktober

Har haft en grym helg hemma i Södertälje med familjen. I fredags hann jag med:
Shopping - fina fynd
Kvalitetstid med bror - vi diskuterade komplicerade sjukdomar, lekte med hans nya blodtrycksmachett och stetoskop, åt glass, handlade på Willys, kollade på I Anneli på svtplay.
Middag och bio på Heron med Sussie och Marklund - God thaimat, en runda i spelhallen där vi spelade dansspel och airhockey. Bion vi såg var "I rymden finns inga känslor" med snygga Bill Skarsgård i huvudrollen, bra film, mycket rolig. Så se den om ni vill få ett gott skratt.
Lördagen har jag redan berättat om (förgående inlägg) och igår Söndag var jag i Farsta med syster och häst på tävling. Det gick inge vidare bra för dem tyvärr. Hon red inte så himla bra, det får jag säga, för jag vet att jag inte rider bättre själv och hon har mycket mer talang och tävlingspsyke än vad jag hade/har. Men igår var hon inte på topp.

Imorse gick jag upp innan åtta och begav mig till biblioteket för att hämta en bok. Nu har jag skrivit en halv sida på hemtentan men det går segt. Jag.Har.Ingen.Motivation.Fortfarande. Längtar tills kl blir 17 för då är det Skivstång/Kondition på friskis, träningsabstinens.....


Texas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0