14 oktober med kantareller

Men hej!

Har precis ätit
varma mackor med kamtareller och ost, mm riktigt gott. Nu är jag proppmätt, efter några mackor lixom (tre rättare sagt). Märker att min magsäck har krymt en del under den senaste tiden. Kan inte alls äta lika mycket som jag kunde förut och jag blir mätt jättefort. Nåja, är hemma i Södertälje nu. Kom med tåget vid kvart över tre. Just nu är jag ensam hemma, förutom Casper, och har varit det sen vid femtiden. Mamma och Denise är i stallet och pappa är borta, vart vet jag inte. Tråkigt att vara själv nu när man är hemma, men jag hade ingen lust att stå och frysa i stallet ikväll. Imorgon blir det Stockholm på dagen och middag och bio på Heron på kvällen!


Kommentarer
Postat av: - JennySavefors

Kikar in och önskar dej en trevlig fredag =)

2010-10-15 @ 08:13:45
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: haidis -

Hejhopp! :) såg du kenza&tyra show igår ?

2010-10-16 @ 01:16:45
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0