Te-älskare



Jag är en sann te-älskare och ändå var det bara ett år sedan jag började dricka te och då tyckte jag inte ens att det var gott. Kan säga att det är tack vare min praktik inom vården som fick mig att börja, för där har man jämt kaffe och fikaraster och det blev lite tråkigt att bara dricka ett glas vatten varje gång. Här är alla mina te-sorter för tillfället, fyra köpte jag i helgen.

- Blue fruit
- Blåbär
- Mintte i änglaburken
- De två små bruna påsarna: Baileys och mangote
- Chokladte från T-boden i Kna
- Rosa: Du är livet, lusten och kärleken, från Village i Kna
- Rosa2: Lust & fägring från Ica Maxi
- Te som smakar jul - glögg&pepparkakor från Indiska

Komma på en koppp?

Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar också te

2010-11-10 @ 13:52:49
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0