Sarah & Janus

Janus är den bästa hästen som jag har fått äran att rida. Han var min medryttarhäst under ett år lite drygt under 2004/2005. Vi var ute på massa tävlingar och blev placerade på alla rundor vi nollade och red fel fritt. Vi vart även klubbmästare på Södertälje ridklubb 2004. Janus var en ponny som jag utvecklades väldigt mycket när jag red och han höjde mitt självförtroende när det gäller ridning och tävling. Dock slutade mitt medryttarskap på honom väldigt fort eftersom det blev en konflikt mellan mig och hans ägare (hennes pappa rättare sagt) så jag tog mitt pick och pack och stack därifrån för gott. Nu har Janus en ny ägare för länge sen och jag är helt hundra på att det går hur bra som helst för den lyckliga flickan som får rida på en sån underbar häst... kom bara och tänka på honom idag då jag tog fram filmer på oss och tittade på. Bland annat tävlingen vi var på i Katrineholm vintern 2005.





Jättedålig kvalite på filmen, inte det lättaste att filma från tv:n ;P

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?

- men kul du!

2010-11-23 @ 13:21:34
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0