Min pappa



Idag är det farsdag och vad passar då bättre än att tillägna ett inlägg till min käre far. Världens bästa såklart. Han har alltid varit en stark och trygg person. I hans närhet känner jag mig alltid alldeles lugn för han skulle aldrig stressa upp sig för saker och ting utan tar allt som det kommer och gör det bästa av allting. Han är familjens trygga grund. Min pappa är annorlunda och inte som alla andra. Han gillar att gå emot normen och vad alla andra gör, ofta vill han göra tvärtom. Han vill inte smälta in i mängden och göra/tycka om saker bara för att andra gör det. Han har sina egna åsiker och står verkligen upp för dem. En av de roligaste sakerna med min pappa är att han aldrig har varit en djurvän, TILLS det kom in djur i vår familj. Nu är det nästan han som tycker det är roligast att busa med katten och som aldrig tackar nej till att åka till stallet och ta hand om hästen någon dag. Han har alltid stöttat mig i det jag gör och på min student höll han ett fantastiskt tal till mig som gjorde mig tårögd och som gör mig tårögd nu bara jag tänker på det. Jag har världens bästa föräldrar och är så tacksam och man uppsattar verkligen varanndra mer när man inte träffas så ofta, men de finns ändå där ett telefonsamtal bort. Ni är bäst. Jag älskar dig pappa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0