Dofta chanel

Innan jag och mamma hoppade på tåget tillbaka till Karlskrona igår så var vi inne på taxfree butiken på centralstationen i Köpenhamn. Där fanns alla parfymer man kunde tänka sig. Jag är ingen parfymtjej utan älskar min vaniljparfym från Ica Maxi. Men det var en parfym som jag fastnade för där och det var en från Chanel, kommer inte riktigt ihåg vilken det var men tror den på bilden nedan (samma form på flaskan iallafall). Den dofta ljuvligt och SATT SOM BERGET så hela tågresan hem kom det härliga doftpustar. Inte för starka utan helt lagom, fräscht lixom. Jag har alltid tyckt att problemet med parfymer är att de inte håller, kan spraya på mig sju liter och ändå doftar det inte en timme efteråt. Det var i och för sig ganska saftigt pris på den, runt 700-800 danska kronor och det vill jag kanske inte lägga på en parfym direkt. Men det går nog att hitta mycket bättre priser på nätet om man kollar runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0