Ladies Night 2010

Det blev en lyckad kväll igår! Började kl 17 då vi bokat bord på Antons bar & matsal inne i stan, ganska nyöppnad resurang. Jättefint och fräscht ställe. Bra råvaror på maten. Dock ett minus - jag bad om en välstekt hamburgare och den var nästintill rå kändes det som. Men hungrig som jag var så åt jag den ändå med god aptit för den var trots allt god. Satt där några timmar innan vi begav oss till nivå där vissa tog en drink i väntan på taxin som vi beställt till telenor arena. När vi kom dit så möts vi av hur mycket tjejer som helst och det blev lite mingel i de olika sponsormontrarna. Själva showen var skit bra. Måns Möller var bäst, han gjorde hela shown tyckte jag. Det var en bra blandning på den, humorinslag, sång, dans, sketcher. Dock tycker jag showen var för kort, bara 1,5 timme och tiden gick hur fort som helst. Stämningen i lokalen var på topp och allt blir ju tusen gånger bättre när det är live. Trodde innan att det bara skulle vara medelålders tanter där men det var nästan bara tjejer under 40 vad jag såg. Men kort och gott en riktigt bra show, ska lätt gå nästa år igen, men då blir det Stockholm, eller hur tjejer?!?!

Igår så försökte jag ju få ner lite tankar om vad kärlek är och igår så fick jag svaret. Måns Möller menade att kärlek är när man hittar någon att bli tjock tillsammans med. Det är lite rajtan tajtan i början, men sen är det bara fredagsmys för hela slanten.

När showen var slut tog vi en proppfull buss in till stan och hamnade först på nivå där vi var knappt en timme. Sen gick vi till Sliver där jag först inte fick komma in eftersom det var 23 års gräns. Men alla i mitt sällskap var över 23 och dörrvakter brukar vara ganska mesiga så det var inte så stort problem. Väl inne så var det asmycket folk, trångt och ganska bra drag. På dansgolvet på undervåningen var det så jäääkla hög musik så det gjorde ont i öronen, inte så bra musik var det heller. Men vi dansa och hade kul på övervåningen mestadels. Åkte hem trött och belåten vid två-tiden. Då hade man ändå varit igång sen kl 17, även om jag var nykter hela kvällen.


Susanne, Emma, Philicia, Linn & Linda




Min kamera låg mestadels i väskan igår och den är kass i mörker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0