Köpenhamn på lördag

Nu har jag precis köpt tågbiljetter till mig och mamma till Köpenhamn på lördag. Ser fram emot en mysig helg med mamma och en mysig dag i härliga Köpenhamn. Imorgon dag/kväll får vi se vad vi hittar på. Jag är sugen på bio eller att vi köper hem massa plockmat och tittar på Idol. Det jobbiga dock är att det tar 3,5 timme att åka till Köpenhamn enkel resa, lite segt, så vi åker tåg fler timmar än vad vi är där. Men vi får helt enkelt köpa med oss massa tidningar och annat att sysselsätta oss med på tåget.

Det var länge sen jag var i Köpenhamn, senaste gånger åkte jag dit med min bror för att träffa mamma som jobbade där under en kort period, så kommer inte ihåg så mycket av staden. Synd bara att det inte var lite senare i november vi åker alt. december då det är julmarknad på tivoli vilket ska vara väldigt bra har jag hört. Nån som vet om det är nån julmarknad i Karlskrona iår?


Visst ser det mysigt ut på julmarkanden på tivoli?

Kommentarer
Postat av: allie

kul :D

2010-11-04 @ 20:55:57
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0