Halv åtta hos Emma

Ikväll ska jag på middag. Men det är inte vilken middag som helst, utan en trerättersmiddag-ala halv åtta hos mig. Det blir jag, Johanna, Emma, Frida & Mette. Varje vecka ska vi var och en bjuda de andra på en middag och först ut är Emma! Så ikväll ska vi hem till henne. Ska bli jättemysigt och jag ser mycket fram emot det hon kommer bjuda på - hon skickade ut menyn igår. En total recensering med bilder kommer imorn! Nästa vecka är vi hos Frida och sen knatar det på. Har börjat fundera på vad jag ska bjuda på. Är helt säker på efterrätten iallafall sen gav Sanna mig ett bra tips på en varmrätt som lät bra.


Kommentarer
Postat av: Emma

Läs meningen innan Blondie! :P

2010-11-27 @ 11:08:09
URL: http://emmajson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0