God natt 17 november

Idag var det skola till halv fem!!! Det var kolsvart när man skulle traska hem. Halv sex var jag på friskis redo för träning, blev ett puls/medel pass, rätt kul faktiskt. Annars ikväll har jag pratat med min bror, mamma hade bett honom ringa mig efter gårdagen bravader. Men det var riktigt skönt att bara få prata av sig med någon som förstår, förstår sig på skolan, kraven och även vårdutbildning. Han peppade rejält och jag kände en lättnad och en ny kraft när jag la på luren efteråt. Tack, det behövdes.

Nu ska jag ta och lägga mig på spikmattan, har ont i skuldran..igen...suck... och så ska jag titta på halv åtta hos mig på tv4play, vad jag älskar det programmet alltså!

Hehe på föreläsningen idag så sa föreläsaren att när vi kom hem skulle vi skriva tre saker vi var bra på och två saker vi var mindre bra på för att sedan sattsa på de vi var bra på och sedan ta tag och bli bättre på det vi inte var så bra på. Johanna tog sig friheten att skriva vad jag var bra resp. dålig på och såhär tyckte hon:

Bra på:
Studera
Vara blond och klantig
Vara snäll

Dålig på:
Att berätta skvaller
Vara onyttig

Haha gulliga du ;)

Todäyyy:

Kommentarer
Postat av: johanna

Det ska vara klantig inte korkad:p

2010-11-18 @ 07:10:20
Postat av: Sarah

2010-11-18 @ 07:20:01
URL: http://$
Postat av: Sarah

Hehe okej bäst att jag ändrar då ;)

2010-11-18 @ 07:20:30
URL: http://sarahmedh89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0