God morgon

God och god, den är sådär men bättre än igår. Var nära på att köpa en sista minuten tågbiljett hem till Södertälje igår kväll. Ville bara härifrån, hem till något tryggt. Men efter att ha pratat med mamma lite så kändes det bättre, hon erbjöd sig att komma i helgen men jag sa nej. Ibland önskar jag att avståndet inte var så långt så att man kunde spontan åka hem ibland vid behov.

Idag ska jag skolka från skolan, typ första gången det händer. Eller skolkar inte direkt allt är ju frivilligt. Vi har utbildningstillfälle i enteprenösskap som vi hade föreläsning om förra veckan. Men det var ingenting för mig, har inga sådana tankar så det känns bara slöseri med tid. Orkar inte gå så tänker sitta hemma och plugga på annat vi har istället. Dock har vi en till föreläsning kl 13 som jag ska gå på, då ska vi även få info om praktiken i termin 6. Det.Börjar.Närma.Sig.

Hörs senare, dag 2 av min lista (två inlägg ner) kommer upp under dagen/kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0