Dag 7 – Min bästa vän

Linnéa är den vän jag fortfarande har som jag har känt längst. Vi har gått i samma klass från dagis upp till sista året på gymnasiet ihop. Hon är min bästa och närmsta vän som känner mig bäst. Vi har dessutom bott knappt 500 meter ifrån varanndra under hela vår uppväxt. Sommaren efter vi tog studenten flyttade vi åt varsitt håll i Sverige. Jag flyttade ner till Karlskrona och började plugga här medans hon hamnade i Falun i Dalarna där hon pluggar media (film å sånt). Hon är jätteduktig och har haft praktik på bla melodifestivalen tre gånger och jag är helt säkert på att det kommer gå hur bra som helst för henne i framtiden. Vi har inte så mycket kontakt nu för tiden, tyvärr, men vi vet ändå vart vi har varanndra. Och när vi träffas då vi båda är hemma i Södertälje så är det som om ingen tid alls har gått. Precis så det ska vara. Jag är glad att jag har en så fin vän som jag alltid vet finns där även om det är så många så många mil mellan oss. Snart är det jul och då ses vi igen och det ser jag fram emot!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0