Dag 6 – Min dag

Jaha vad har hänt denna söndag då, den 21 november? Vaknad jättesent, kl halv tolv och fick ångest för att jag sovit bort halva dan. Kom i säng vid tre i natt så jag fick ju mina åtta timmars sömn trots allt. Åt frukost och tittade på Robins och Rebecca & Fiona på svtplay. Tog sen en promenad in till stan för att hämta ett paket. Sen var jag och handlade lite ingredienser till min och Johannas söndagsmiddag. Kl 18 kom Johanna och vi lagade paella, och det blev riktigt gott. Vi körde halvt på recept och halvt på känsla och det blev kanon. Nu sitter jag och tittar på ensam mamma söker. Typ så mycket hade denna söndag och bjuda på. Tack och hej för denna helg. Nästa helg är det första advent, myyyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0