Dag 5 – Vad är kärlek

Det finns nog lika många svar på vad kärlek är som det finns människor på jorden och det finns inget rätt eller fel svar på den frågan utan är väldigt individuell. För mig är kärlek livets bensin. Utan kärlek så överlever man inte. Människan kan inte leva ensam utan måste leva i gemenskap med andra människor, vi är precis som djur tryggast i flocken. Kärlek är egentligen allting här i livet. De flesta när de hör ordet kärlek tänker de på kärleken mellan ett kärlekspar. När jag tänker på kärleken i mitt liv tänker jag mer på allt som gör mig lycklig. Jag känner kärlek till massor med människor. Min familj, min släkt, mina vänner, men även våra djur alla ger dem mig kärlek och värme lixom jag förhoppningsvis även ger dem tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0