Dag 1 – Presentation av mig själv



Jag tror att de flesta som läser mig blogg känner mig ganska bra och vet en del men vi kör på iallafall. Visste inte hur jag skulle lägga upp det så det blev en lista, lättare då. Är det något mer ni vill veta så säg bara till ;)

Fullständiga namn: Anna Sarah Isabella Sederström
Smeknamn: Har inte så många, men Sarahmedh av mina vänner och Barry av min far
Född: Den 3:e oktober 1989
Födelseplats: Södertälje BB.
Bor: I Karlskrona
Familj: Mor, far, bror, syster & katt
Civilstatus: Jo men jag är ju singel
Sysselsättning: Läser till sjuksköterska termin 5
Fritidsintressen: Shopping, träning, träffa vänner, gå ut och ha kul, sträckläsa böcker
Favoritmat: Pasta Carbonara
Längd: Det står 1,64 i mitt pass
Vikt: Ca 48 kg
Ögonfärg: Mörkbruna
Skostorlek: 36
Favorit film: Alla Beckfilmer
Favorit bok: Säg att du älskar mig
Favorit låt: If It´s all I ever do - Anders Fernette (fd Johansson)
Bra egenskaper: Pålitlig, bra självdiciplin
Dåliga egenskaper: Lättpåverkad (på det flesta plan), lättlurad, oroar mig för mycket
Framtidsplaner: Inom den närmsta framtiden, karriärsmässigt att ta examen som sjuksköterska och att vidarutbilda mig till barnmorska. Bosätta mig i Stockholm, skaffa häst och så småningom gifta mig och få barn. Visst vill man hinna se lite av världen också
Gör mig glad: När jag umgås med mina vänner och min familj.. Alltså det är så mycket jag blir glad av så det är svårt att rada upp, men det är väl mest människor som jag tycker om som gör mig glad men även materiella saker som ett par nya skor tex ;)
Gör mig ledsen: Att misslyckas, bråk, svek, orättvisor
Klädstil: Elegant, enkelt med något extra
Höger eller vänster: Mer höger politiskt. Skriver med höger, hälsar med höger


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

ville bara önska dig...

EN TREVLIG KVÄLL!

kram

2010-11-16 @ 20:31:06
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

kul att veta lite mer om dig =)

2010-11-16 @ 21:29:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

fin bild!

2010-11-17 @ 12:21:44
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0