Clip-on




Jag blir så grymt sugen på att skaffa sånda där chip-on clips när jag ser det här inslaget i förkväll. Att få långt och fint hår på bara någon minut. Jag skulle inte våga göra en permanent hårförlängning med rädsla att förstöra mitt egna hår, så då skulle dessa cips vara perfekta. Såbehagligt och lätt, bara vanliga hårspännen. Det som jag dock tycker är svårt eftersom jag inte är så insatt i sånt här är vart man kan få tag på bra grejer samt hur man får till den perfekta färgen som passar ens egna hår så bra som möjligt. Gränsen är så hårfin, vilket kan göra att resultatet kan bli en katastof om det ser onaturligt och fult ut. Tips gärna! Långt fint och välvårdat hår är jättefint och gör så mycket för utseendet.

Kommentarer
Postat av: johanna

På tradera brukar man hitta ganska billiga clip-ons. det finns även dem som man själv syr in själa clipset på. Men det e lite piller arbete, Sen finns det även sånt man limmar på, som man med special schampo "tvättar" bort. Men du som är blond, köp med blond färg och sedan färga det tillsammans med ditt vanliga hårfärg. Då kommer det bli jättefint

2010-11-01 @ 21:20:58
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hejhej! Hoppas det är toppen med dig :) kika gärna in min reseblogg från Schweiz och andra härliga destinationer :)



Kram sofie

2010-11-01 @ 22:35:49
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack Johanna ♥

2010-11-01 @ 22:38:36
URL: http://sarahmedh89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0