Bra dag

Vid tretiden idag mötte jag upp tjejerna på Waynes för en fika. Anna-Märta var med då hon är hemma på leave från Afghanistan. Härligt med lite kvalitetstid, blir så glad när jag får träffa mina tjejer, ni är min familj här nere i Karlskrona. Vi satt och babbla nån timme och uppdaterades om varanndras liv. Sen var jag på ett pass på friskis, men det var inte så kul. Jympa kan vara kul men då ska det vara rätt ledare och bra musik.. Nu är det skola tre dagar i rad, inte vanligt, men bara förmiddagar. Men det känns bra faktiskt.


Gummistövlarna åkte på idag, det regnade ju. Tur att man har snygga rosa då. (Måste sluta slänga kläder på golvet jämt).


God lunch på Wayne´s!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

god lunchen såg ut :D

2010-11-10 @ 09:33:02
URL: http://nyheter24.se/modette/lifebymatilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0