8 november

Måndagar brukar inte vara så jobbiga ändå. Men idag började vi med ett sjukt tråkigt grupparbete i skolan, som visserligen inte var speciellt svårt men sjukt tråkigt så det riktigt tar emot. Fortfarande opepp på allt vad skola heter. Vill inte att det ska vara så, det känns inte bra alls.

Har iallafall haft en härlig helg med min kära mamma på besök. Hon kom i fredags och då blev det en tur på stan, god mat på Royal Thai och en mysig hemmakväll. Gick upp vid tjugo över sex på lördagen då tåget mot Köpenhamn skulle gå 07.41, men det var inställt så vi fick åka ersättningsbuss till Lund. Hamnade mitt i en trafikolycka dessutom så bussen blev ännu mer försenad än vad den redan var så vi kom fram rätt sent till Köpenhamn så vi hann inte med så mycket som vi kanske velat (dock hade vi inga direkta planer). Det blev en bra dag trots en dålig start, inget gör mig mer irriterad än sena tåg och bussar. Vid kvart i sju hoppade vi på tåget hem igen, hemma vid kvart i elva, så det blev en lång dag. Igår åkte mamma hem (stackars som fått åka sjukt mkt tåg denna helg).

Denna vecka blir väl rätt skön ändå, trots grupparbetet. Vi ska göra en film och ska spela in på onsdag..Haha bara jag slipper stå framför kameran så blir jag glad.

Om några timmar ska jag träna, uppehålligt sedan onsdag så jag är taggad!

Idag:



Örhängen köpte på Bik Bok i Köpenhamn


Kommentarer
Postat av: johanna

kika gärna in på min blogg och kolla mina smycken ! :) alla finns under kategorin smycken. gör mycket med kors, fjädrar, kedjor, döskallar, pistoler, vingar osv.. kraam

2010-11-08 @ 23:07:34
URL: http://jofranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0