1:a advent


Mitt adventspynt, min fina julstjärna som jag fått av mamma

Idag är det söndag och första advent. Har spenderat några timmar av denna dag i Ronneby med mina fina flickor och sett på julskyltningen. Det fanns inte så jättemycket roligt att titta på men det var mysigt ändå. Det snöade massor hela tiden så julkänslorna var på topp. Vi tog en mysig fika på ett café också innan vi tog tåget tillbaka till Kna igen... Jag har haft världens mysigaste helg! Halv åtta hos Emma-middag i fredags, pepparkaksbak på dan igår och pizzabakning, sthlm horse show på tv och film - den bästa sommaren på kvällen och så idag julskyltning i Ronneby och ikväll söndagsmiddag med Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0