19 november

Men hej! Undrar vad jag ska blogga om idag då? Jag känner för något kul det är trots allt fredag, kanske visa upp lite favoriter ur garderoben? Det låter ju superkul inte sant? Hehe vi får se vad som dyker upp. Idag har jag varit på lunchstep, det var kul. Imorse så upptäckte jag mina nycklar i låset på utsidan av ytterdörren. Jätteskumt, de måste ha suttit där sen igårkväll. Tvättade hela eftermiddan och kvällen igår och det blev rätt mycket springandes fram och tillbaka. Det känns lite läskigt såhär i efterhand att veta att vem som helst kunde faktiskt ha gått in i lägenheten när jag låg och sov.. Tur att nycklarna satt kvar i låset trots allt. Portarena är iofs låsta på nätterna, men ändå.

Okej jag har inte ens tagit av mig träningskläderna ännu och jag kom hem för 1 ½ timme sen, fy vad jag är äcklig... Dags att ta tag i sig själv och i dammsugningen så småningom..

Ps. Svaret på tipspromenadsfrågsn i förgående inlägg är x, hon stekte köttbullar med vantarna på. Om ni undrade..?!! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0