15 november numerbo 2

Haha inlägget jag skrev (det var visst inte asalångt men det kändes så) innan jag tryckte på en knapp och allt försvann fanns sparat i utkast... så här kommer det:


Den här dagen har verkligen känts som en liten berg-och dahlbana, känslomässigt alltså. Vissa sekunden har allt gått fel och vissa stunder har jag varit jättejätte glad (tänk på skorna ;). Men det kanske har att göra med att det är veckan före.. Imorse kändes allt fel, ville inte alls gå upp, hade inget att sätta på mig, sminket kletade, fettigt hår osv. I skolan fick jag tillbaka hemtentan som höjde mitt humör. Basgruppen kändes inte så bra, var helt tom i huvudet och hade inte alls lust att engagera mig. Hem på lunch, åt jätteäcklig lunch, mådde illa och ville spy. Jag gillar maten igentligen men idag var bara smakerna BLÄ. Tillbaka till skolan för föreläsning, ganska intressant om sjukhusekonomi. Gick och hämtade min skor som kom idag och då höjdes mitt humör till max. Träning sen, favvopasset, kul kul. Hem och fick äntligen duscha, känner mig som en ny och len människa. Ja nu har ja...så långt hann jag skriva innan allt försvann, orkar inte fortsätta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0