12 november

Annorlunda fredag.. Vi hade nämligen skola idag, det händer aldrig. Eller det har hänt några enstaka gånger men aldrig denna termin. Detta gjorde att jag inte kunde gå på lunchstep idag :( Vi hade föreläsning idag om arbetsrätt, väldigt nyttigt faktiskt men inte så roligt. Min ångest inför det kommande arbetslivet kryper på mig mer och mer för varje dag. Det är inte roligt, det vill vara något jag ser fram emot.

Efter skolan följde Carro, Sanna och Philicia med hem på fika med mina lussebullar. Andra dagen i rad jag får fikabesök. Mysigt, måste bjuda hem folk oftare. Fast det är inte alltid jag har bullar i frysen iofs.

Det vart pulsgympa idag istället för step och efteråt bastade jag och Sanna. Härligt!

Nu har jag precis slängt i mig mat. Har inte ätit nån mat idag, hann aldrig med nån lunch och kan inte äta nära inpå jag ska träna så åt bara ett ägg och en halv wasa sandwich. Inget godis har jag idag heller, det är ju fredag, vad är detta? Det är verkligen en annorlunda fredag. Men har inte hunnit handla... hmm en lussebulle kanske?!

Vilket osammanhängade inlägg..Ingen inspiration till bloggen just nu. Dött med inlägg.

Så här såg jag ut idag iaf:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0